Lasse

Lasse är människan som verkligen på riktigt värnar om andra människors väl och ve.
Han har en spetsig men varm humor som med lätthet får omgivningen att skratta, en klokhet kombinerat med ett sunt förnuft som gör honom till det ultimata bollplanket vad än må avhandlas, och en integritet som skapar förtroende.

Jag har haft ynnesten att ha Lasse som kollega i 1,5 år nu, och jag kan med lätthet säga att han är en av de bästa sakerna med mitt arbete.

Dessutom är han genom den värme, kärlek, stolthet och ärlighet han pratar om sin fru och sina barn, en förebild för vad jag hoppas att jag också kan lyckas med.

Lasse är helt enkelt en förebild och inspiratör värd att uppmärksammas och hyllas.

Därför är Lasse en av våra underbara människor!

Lasse (1)

Kommentera

