Lisa

Hur beskriver man Lisa?
Professionell, lojal, smart, kunnig, klurig, vänlig, rolig! Och mer därtill.
För mig personligen betyder hon trygghet. Och många roliga stunder dessutom.

Tina Acketoft, Riksdagsledamot för Liberalerna

Själv träffade jag Lisa första gången på en arbetsintervju, vilken efterföljdes av en anställning som påbörjades dagen efter där Lisa blev min chef.
En chef som genom sitt ledarskap gav mig en helt ny tilltro till min egen förmåga och min egen kompetens.

Lisa är nämligen kvinnan vars stora styrka och tillgång är att se andra människors styrkor och tillgångar och främja dessa. Hon har en ovanlig förmåga att helt prestigelöst hjälpa andra människor att växa, utvecklas och till slut blomma fullt ut!
På den liberala sommarängen har hon såväl planterat, men framför allt vattnat och närt många blåklint med omtanke och tålamod.

Lisa har valt att vara göra sin karriär inom Liberalerna baserat på sin egen ideologi och devisen ”Frihet under ansvar”, men skulle förmodligen kunna göra under för vilken organisation som helst om hon fick chansen.

Som om detta inte vore nog är hon fenomenal på att laga mat, se det vackra i det lilla och pyssla i sitt paradis på jorden – sitt hem, och allt detta gör hon med sina nära och kära i centrum.

Därför är hon vår andra Underbara Människa

Lisa

 

Kommentera

